Nu smider vi planer inför julen

Idag har vi bestämt att morgondagen ska bli dagen då vi planerar vårt pepparkakshus och vilka julgodisar vi ska göra. Det gäller att vara seriös från början så att det blir gjort. Julen och stämningen är inget man får snåla med. Jag ska skrapa ihop lite musik som kan vara stämningsfull att lyssna på nu när man ska kurera sig inför julen. Det första bidraget blev AC/DC med Mistress for Christmas och det andra bidraget blir Rod Stewart med Rhythm of My Heart. Den får ni för övrigt ett smakprov hör nedan. Jag gillar Irish-feelingen, kan ni några liknande låtar (förutom Amy Mconald) så får ni gärna tipsa mig!






Malin och Tyra var och hälsade på hos oss idag. Vi pratade IKEA och julpyssel. Hennes mamma ska på IKEA i veckan och hon sa att hon förmodligen kunde köpa tyg åt mig - yippey! Jättehärlig duk kommer det att bli! Efter att de farit tog jag fram juläpplerna jag köpt på second hand. Jättefint gjorda i trä, helt oanvända, för de låg kvar i originalförpackningen från 60-talet.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0